Best. møde 08/03-18

download pdf

Bestyrelsen mødtes hos kasserer Leon. Til stede var: Jonas, Leon, Nanna, Morten og Torben.

Referent: Nanna

Første punkt var opfølgning på sidste bestyrelsesmøde

Nanna havde udarbejdet et udkast til en velkomstfolder. Flere medlemmer havde forslag til ændringer. Nanna vil indføje disse. Bestyrelsen vil nævne velkomstfolderen på generalforsamlingen og den vil blive delt ud sammen med kontingentopkrævningen til april. 

Andet punkt var snerydning

Morten foreslog at indhente tilbud på snerydning. Bestyrelsen blev enige om, at bringe det op på generalforsamlingen. Det blev drøftet, at en mulighed kunne være, at få ryddet vejene i særlige situationer med meget sne og is, fremfor at betale for et beredskab. 

Tredje punkt var opfølgning på vejsyn

I efteråret foretog bestyrelsen et vejsyn. Konklusionen var; at vejene generelt ser pæne ud. Imidlertid, er der et par steder hvor fortovsfliser er knækkede eller vipper. Der er endvidere huller i vejen i svinget ved Svend Vonveds Vej.

Der er nogle parceller, hvor hække bør klippes ind til skel og andre hvor ukrudt bør fjernes. Bestyrelsen vil endnu en gang opfordre til at det bringes i orden. 

Kontingent

Bestyrelsen blev enige om, at indstille til generalforsamlingen, at kontingentet hæves til 800 kr. Dette begrundes med, at foreningen har haft store udgifter til rottebekæmpelse i det forgangne år. 

Dialog med Hellebo om parkering

Bestyrelsesformanden har rettet henvendelse til Hellebo vedr. dialog om parkering med har ikke fået svar tilbage. 

Persondata

Bestyrelsen drøftede, om den opfylder reglerne i persondataloven. Bestyrelsen indsamler kun de oplysninger, der er behov for og sletter dem igen når medlemmer fraflytter. 

Sommerarrangement

Aktivitetsudvalget vil gerne lave et sommerarrangement i spejderhytten inden sommerferien. Nanna vil undersøge hvornår spejderhytten kan lånes. 9. juni kunne være en mulighed. Grundejerforeningen vil bidrage med et tilskud til arrangementet. 

Sidste punkt var planlægning af generalforsamling

Jonas og Torben vil forestå indkøb af mad og engangsservice og Torben vil få nøglen udleveret. Bestyrelsen mødes kl. 9 d. 18. marts i spejderhytten.